2018. december 25., kedd

Kari első felvonás, O1G

Szóval csajok, kitört a karácsonyi őrület, itt nálunk a slowkarácsony, kifejezetten lassulós, mélyülős és mellette dolgozós. Már a szentdélelőtt is igen jól telt. Omához mentünk a temetőbe. El akartunk búcsúzni tőle, mert szeretett bennünket. Készültünk, egy simára simogatott kővel, egy szál rózsával és egy vaníliás mécsessel. Megállapítottuk, hogy tavasszal megcsináljuk a sírt, ahogy Oma szeretné. A temető egy külön posztot érdemel...nem elfelejteni.
Na meg az O1G is, otthon kitört a forradalom....




Persze egy jó kis palócleves várt minket otthon. Évi meg egy hatalmas adag sütit hozott, de a lényeg a hatlapos volt. Nem lehetett abbahagyni. Aztán  persze muszáj volt.  Majd sütöttem egy isteni spárgás -húsos rétest, meg a túrópogácsámat feldobtam egy kissé, tettem bele tepertőt, meg a tetejére tökmagot. Nagyon durva lett. Aztán irány Attiláék. Hú a srácok már nagyon vártak. Isteni volt, jól bepezsgőztem, betojáslikőröztem lenyomatttuk egy kis kacsával, aztán csak jól éreztük magunkat.
Másnap este ért a meglepi. Nálunk a cégnél titkos manócskák hoztak mindenkinek ajándékot. Az én titkos manócskám is felfedte magát. Kaptam a csodás konyhai kötényt. Este azonnal sütöttem is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése