2018. december 6., csütörtök

Felrobbant nap fényei

Nem győzök hálálkodni magamnak, hogy idevetődtem, a világnak ebbe a csodás csücskébe. Olyan csodás minden reggel és este. Olyan jókat alszom a csodás harapnian finom levegőben. Advent van, mindenhol, a levegőben árad a nyugalom. Ez milyen már?!
Közben beújítottam. Eddig tartott a hajnövesztés. De olyan jól sikerült, hogy mindenki dicsérte. Egyik kollégám mondta, letagadhatok 10 évet, mondjuk nem tudom mennyiből? Hetvenből? Rákattantam az INXS-re, meg a U2-ra , meg az ELO-ra, ez őrület. Szerencsére ezeken kell aggódni, nem máson.Ez már a Nyugat. Békés napok, nem győzöm hangsúlyozni egy hete ünnepeljük a női választójog 100 éves évfordulóját. Megtanultam a nevét is: Frauenwahlrecht.
Szeretem Salzburgot, most már ez az otthonom. Ahol a család, ott az otthon:) Ez ilyen. Meg kell tanulni elengedni egy csomó hülyeséget. Tanulni a németet, meg az angolt. Istenem, a Betriebsurlaub alatt megyünk hozzád szívem, már alig várjuk. 14000km, 12 óra repülés. De klassz lesz. Viszünk egy csomó pálinkát, meg szalonnát, meg kolbászt. Telerakjuk a nagy bőröndöt. Na, mit szólsz?
Egyelőre még itt advent van, minden fényével, csillogásával, giccsével, majd tudósítok erről is. Jönnek Katicáék úgyis, majd akkor.  Egy hosszú hétvégét töltenek itt. Már nagyon várjuk.
Addig is beszéljenek a képek:)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése