2018. december 27., csütörtök

A titkos Mikulás - Wichteln

Szóval drágáim, kitört a karácsony nálunk is. Húsz éve nem dolgoztam ilyen helyen, ahol egymást megajándékoztuk. Itt, Salzburgban az a szokás, hogy kihúzzuk egymás nevét és el kell rejteni advent idején egy ajándékot, hogy megtalálja a megajándékozott. De nem tudhatja meg kitől kapja. Elkezdődik a találgatás. Tök jó volt adni és kifigyelni, mennyire örül. Én a fa alá rejtettem, két napig nem is találták meg, csak utána nézték, hogy minden arany és fehér, ez meg kék volt. Na de megtalálta az angyalkákat és nagyon tetszett neki. Aztán 24-én minden titkos Mikulás előjön és visz egy másik ajándékot, hogy ő volt. Így kaptam én Elkétől. Titkosan kifaggatott a kolléganőjével, én meg elárultam, hogy nagyon szeretek sütni meg olvasni magyarul.Így kaptam Elkétől ezt a csúcsszuper köténykét. Egyből felvettem és sütöttem benne. Azóta is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése