2018. október 5., péntek

Átléptem a határomat

A héten adtam az élvezetnek, napi 28  km három napon keresztül egymás után, aztán gyenge napi 14 km. Így kiszámoltam nem gyengén 120 km bicajozás van mögöttem. Persze, ez még nem minden. A lépcsőfutás is szépen alakul. Szerencsére, itt Salzburgban elég sok lehetőség van a hegyre lépcsőn felfutni. Ki is használom. 
Persze, a csoda, nap mint nap teljesül: a Salzach partján tekerni, napkeltekor, napnyugtakor, délben és este, na meg reggel és délután. Imádom ezt. Igazi salzburgerin persze nem csak ilyenkor teker, hanem a a színházba is biciklin megy. A múltkor keményen nyomja velem szemben egy csaj, felcsippentve az estélyi ruhája szélét és ész nélkül teker, gondolom késésben van. Persze ez a fesztiválszezonban eléggé megszokott. Itt vettem észre először, hogy itt bizony öltönyben és magassarkúban is simán felkerekeznek a  hegyre,  probléma nélkül.
Én még nem nyomom így, de alakulok, a hegyre még csak félig tudok feljutni a cajglával. De alakulok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése