2019. január 28., hétfő

Isteni hétfő, avagy miért imádom a hétfőket?

Szóval, csajok az úgy van, hogy a kezdet mindig klassz. Bárminek a kezdete. Még a szaré is jól kezdődik, mert az ember látni akarja a jót. Még az ilyen naiva is, mint én. Amúgy is mindig hiszek a jóban, alapvetően a jóságban. Persze, mióta outsider lettem, fokozottan dobott meg a rossz tapasztalat, de szerencsére tanultam belőle. Ilyen szép helyen még nem laktam, ráadásul valami karmikus a dolog.
Egyrészt mindig is be akartam költözni újra a városba, mert én egy városi lány volnék.
Másrészt, mindig is szerettem volna a hegyekben élni.
Most mindkettő pipa.
A hétfővel meg az van, hogy egy új hét mindig új insprirációkat hoz. Plusz, benne van a bármi lehetséges. Ez nagyon jó. Vannak emberek, akik az estéket szeretik, én a reggeleket, vannak pacsirták és éjjeli baglyok. Szerencsére különbözőek vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése