2019. január 18., péntek

Szuperhold péntek éjjel

Szóval csajok, szuperhold van és péntek éjjel. Naplemente meg miegyéb. Kis esti séta ideje és a csodálat, mert egyszerűen nem tudok betelni Salzburggal, a hegyekkel, a harapnivaló jó kis levegővel, a mindennapi csodával, ami körülvesz. Ezt köszönöm neked, O1G, mert nélküled sosem jutottam volna ide. Ouslander lettem, ami nyugalmat jelent és kiszámíthatóságot. Bár mindig hozzáteszem, hogy én tényleg a G×i miatt jöttem el, annyira tönkretette az emberi kapcsolatokat, hogy zombikat csinált a hívőkből, a fityeszhívőkből. De nem politizálunk.
A szuperhold csodás, ámbár itt semmi nagy vörös nem volt, de talán túl messze vagyunk. Mindenesetre szép képeket csináltam. Mindig megőrjít a város a csodájával, amit már Szegedről nem mondhatok el. Ott az őrjítés 1977-ben volt négy évig, amikor a Radnótiba jártam és minden reggel a Tiszaparton mentem a suliba. A Tisza megőrjített, imádtam a folyót minden időben. Ma a Salzach teszi ugyanezt velem. Na és Salzburg hangulata, mert értem van. Értitek ezt? Minden a salzburgerért és a salzburgerinért van. Mondom, ez már nyugat...Aki érti.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése