2009. december 18., péntek

Havas advent


Hó alatt a világ, legalábbis ezen a féltekén.:) Mindent eltakar, betakar... Szegény Adrikám, pálmafák alatti karácsony, ki tudja: lehet, hogy kibírnám. Végre leesett, most aztán kopogós hideg is lett, nem panaszkodhatunk. Négy éve nem volt rajtam a téli bundám és bakancsom, de most elő vele! Igaz, ilyen beteg sem voltam tán még. Lázas?! Magam sem értem. Általában kihűlőben vagyok épp. Talán a vérkeringés sem indult be még. Ezért is tornázom reggelente, muszáj és jól is esik.

Jah, a hó...Szóval a hó az adventen nagyon jó hangulatot lop a szívekbe, s ezt még ez a fránya világ sem tudja kioltani. Nekem különösképp. Eszembe jut az a bizonyos karácsony, amikor durván egy órába telt a negyedórás út, ugyanis belefagyott az üzemanyag a csőbe, s ahogy kiolvadt egy darabon,mentünk egy darabon. Soha többet nem tankoltunk az AGIP-nél. Persze nem biztos,hogy az ő bajuk. Lehet, szegény öreg Wolksvagen a bűnös, nem bírta a -27 C-ot. Még Ancikám velünk volt. jól elszórakoztunk. Emlékszem,micsoda machináció-szervezés kellett, hogy megszerezzük Szécsi Pál számait digitálisan (Hála Henikének:)), aztán felvettük kazettára, s a magnóhoz kapta Anci. Végig is énekeltünk. Melcsike elnézően bámult, nem is értette,mi ez a fenenagy jókedv, holmi Szécsi Palira??! De nagyon élveztük. S ez volt a lényeg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése