2009. december 19., szombat

Pénzvarázslónak születtem:))







Arra születtél, hogy karriert építs és megtanulj magas szinten bánni a pénzzel!
A sorsszámod a 8-as

Mária, te arra születtél, hogy veleszületett anyagi érzékedet, gyakorlatiasságodat, szervező és irányító képességedet megfelelőképpen kamatoztasd. Ha gazdasági hatalomra, vagy vagyonra teszel szert, akkor azt nemes célok érdekében kell felhasználnod, hogy maradandó eredményeket érhess el. A legmagasabb szinten olyan célok érdekében használod fel tudásod, mely az egész emberiség anyagi gondjait megoldhatja.



Na ezt kaptam egy numerológustól...Mondjuk,nagyon jól osztottam,szoroztam mindig, sőt egész kiskoromtól jó barátságban voltam a számokkal, pénzekkel. Emlékszem az időt is más dimenzióból fogtam már tízévesen,amikor valami rettentő nagy pénz: négyszáz forintot kaptam apcikámtól szülinapomra. Vettem rajta egy órát, az elsőt. S csak dugva mertem hordani, anya nemnormális palija miatt,mindent eladott a szesz miatt. Szóval,hogy észre ne vegye,eldugtam. Sokáig megvolt,nagyon szerettem. Akkortájt még a dolgokat azért készítették, hogy lehessen használni,akár egy életig.:) Na persze,tudom, hol van a profit?? Meg az évről-évre emelt bevétel? Már a Danone-bojkott kapcsán is megírta a Danone gyár, hogy nem csökkent a bevétel, hanem a bojkott hatására gyenge emelkedés tapasztalható?! Ki érti ezt? Szóval valami nagy dologra vagyok predesztinálva,s most a Melitta sem szólhat semmit. Valamelyik nap az ignorálást nagyon szabatosan fordította le. Tudod, szerinte beszéljünk magyarul Magyarországon!! S milyen igaza van! De drasztikulálni is csak itt lehet!



Szóval lázasan keresem a lehetőségem, azt hiszem megvan! Már csak dolgozni kell! Tudod,a félelmetes hétköznapok, s az imádott hétfők! Hiába, szerettem,míg iskolába jártam, míg dolgozni jártam, s most is: ki érti ezt? Szóval nagyon taktikusan ki kell találnom a tutit! Erre születtem...akkor azt hiszem irány a munka! Mars dolgoznom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése