2009. december 19., szombat

Retró video diszkó 2009.12.12.
















Dolgoztunk rendesen, hogy tízórányi retró videó legyen a tarsolyunkban. Aztán még a projektor, azért is meg kellett dolgozni, de megérte. S hogy teljes legyen a kép, aznapra elkapott valami retróvírus, pálinkával távolságot tartottam, de győzőtt a vírus, nem bírtam pálinkával, pedig Adrián pálinkája rúgott:)), nem is ütött. Viszont a barátját, azt rendesen kiütötte, szegényt:) Egy dologban máris értünk el eredményt: mégpedig az időben. Ugyanis jól kondicionáltuk a népeket, már tízre mindenki ideért, aki szokott: le ne maradjon a buliról. Sőt éjfél után gyenge 20 alattiak is betévedtek, nagy csodálatunkra igen jól mulattak az öreg videókra. A videók úgy elvarázsolták a tömeget, hogy előtte álltak és énekelve-üvöltve ráztak:)) Ahogy mi is.Ámbár valaki megitta a pálinkámat, ez mondjuk hiba volt. De ez legyen a legkevesebb. A bólé nagyon finom lett,sangriából :) S csak annyit készítettünk, amennyi fogyott...és fogyott. A plakátot nagyon dicsérték, Nikikém kitett magáért, viszont nem jött, életében először. Tudod, az a fránya pénz:) Állítólag gennyesre kereste magát:) Se az Andi, így aztán én voltam a legretróbb ruhában:) A lurexben:) Kitaláltam a tutit. Ha lehúzom a cippzárt egy kicsit, akkor kibírom sokáig és kibírtam:)





Kettő után már nem bírtam: hazabattyogtam:) Mondjuk volt egy jó sztorim hazafelé a kutyákkal: Tudod, mennyire tartok az idegen kutyáktól. Szóval szépen megyek haza a hóban, a nagy medvekabátomban. S még abban is majd megfagytam (a láz miatt volt:)), mikor a sarkon, három elég nagy fajta kutya állt meg velem szemben. De annyira eltökélt voltam, annyira rosszul éreztem magam, hogy mondom magamnak: ha törik,ha szakad, én hazamegyek. S képzeld, néztük egymást egy darabig, aztán mondtam nekik, hogy haladjanak haza, s hazahaladtak: Én meg mentem szépen haza az utamon. Aztán eszembe jutott, szegény állatok: mit láthattak:egy hatalmas, szőrös állatot....csak nem kezdenek ki már egy medveszerű állattal?! S csak nem:)





Mit szólsz?!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése