2018. szeptember 10., hétfő

Isteni hétfő, minden kezdet édes














Imádom a hétfőket, nekem mind isteni. A reggeleket meg különösen. Imádok suhanni, olyan ez, mint a repülősöknek a repülés, valahogy a szabadság érzete társul hozzá. Ráadásul a reggelek olyan nyugalmasak, olyan biztatóak. Minden lehetséges és az ellenkezője is. Nahát! Salzburg meg egyszerűen csodás, jó itt élni, mint egy permanens nyaralás, telelés, állandó kirándulás, felüdülés. A valamikori Szegedre emlékeztet. Imádtam ott is élni, gyereket nevelni, barátokkal töltekezni, apával, anyával, a párommal, a gyerekeimmel, a barátaimmal lenni akárhol. De leginkább a Tisza partján. Ezt adja most nekem a Salzach. Minden nap itt kerekezem és jó. Na persze, hagynak élni. Meg tesznek érte, hogy nekem jó legyen. Szeressek itt. Adózzak és megérje nekem. Ez milyen már?
Persze, imádom a csodás kertemet is, kivirágzott a passioflora, na meg érik az erőspaprikám is, csak a paradicsom lett sz×r. A sok eső. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése