2018. augusztus 2., csütörtök

Flohmarkt, a vasárnapi program

Ha vasárnap, akkor Flohmarkt. Ez már így marad, mióta világ a világ. Na és mit találtam most?! Egy Gilmore Girl dvd-t a legújabb 8 résszel. Naja, németül, meg angolul. De klassz. Úgyhogy most németül hallgatom angol felirattal. Na és a Woodstook fémborítós cd? Egészen elképesztő, vintage kiadás. És milyen jól szólnak az eredeti számok? Ez klassz! A Gilmore girlből végignéztem az első négy részt. Nagyon jó, egek, mennyit néztük a csajokkal hétvégenként! Mindenki lelkes volt.Most persze németül, amúgy meg a német tanfolyamon angolra fordított mindig a tanár. Ez a két légy egy csapásra.
S persze, sok vacak is volt, de igazi kincsek is megfordulnak, U2 lemez például, meg egy Nirvana egészen jó állapotban. Szépen szól. A forgatag se semmi, már csak a néninél veszünk rendes uborkát, hogy sikerüljön egy valódi kovi ubi. Rákívánkoztunk a magyar ízekre. Így szép sorban magyaros pizza volt az Éviék pizzareceptjéből, persze fejből, mert a recepteskönyvem már nem fért a pakkba.
De azért a szívem választottjának a rántott csirke a menő, így persze zöldségekkel tálaltam neki. Jó kis botbabot találtam neki, kukoricával.

Itthon is kitört a kánikula, előkerültek a dinnyék, málnák, áfonyák és a szokásos szűzérme steak. Pici sajt, meg a csőben sült zöldségek. Rendkívül jó a felhozatal. Amúgy is le kell adnom egy pár kilót, olyan jókat főzött a vejem, a drága, hogy kigömbölyödtem. Irány az edzőterem! Hajrá! Nemsokára szülinap, tökéletes formában kell lennem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése