2018. július 7., szombat

Szakítószilárdság- outsiderként, hasznos és hosszú életet kívánva!

Az ember lánya mindig örül, amikor a másik felét megtalálja, mind a fiúk közt, mind a lányok közt. Egyszerűen jó érzés. s ez még nem minden. Valahogy mindig ugyanott folytatjuk, biztos ismeritek ezt az érzést. A folytonosság érzését, ez már maga az élet. Nagyon nagy szerencsém van, hogy sikerült már többször megtapasztalnom ezeket az érzéseket. Nagy adomány ez az élettől. Pedig azt hittem, már túl vagyok azon a koron, hogy új barátokat szerezzek. Ráadásul az ausztriai életemben irtózatos pofonokat kaptam az álbarátaimtól. De megedzettek, így köszönöm nektek! Ez kellett nekem. :)

Egy biztos, outsiderként, espatként, ki hogyan nevezi, kivándoroltként nagyon is megbecsülöm az igazi barátaimat és amennyi időt tudok, annyit töltök velük. Sajnos, nem eleget és nem elég rendszeresen. De ezen már túl vagyok, a minőségi időt preferálom. :)

Az már biztos, hogy ők segítenek a nehéz életszakaszokon, osztoznak örömeimben, vagy csak egyszerűen együtt csinálunk valami egyszerű dolgot a mindennapokban, melyek előbbre siklottak újabban ünnepnapokká. Mindegy, hol vagyunk, az együtt töltött idő a miénk. Mindegy, hogy csak egy hosszú telefonbeszélgetés, vagy egy videócset, egy email, egy valódi kávézás, egy séta mind-mind szervesen beágyazódik az outsider életembe. Köszönöm nektek, drága barátaim:), imádlak benneteket!



























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése