2018. június 13., szerda

Egy f×sza délután

Kezdetben vala az Eiskaltercremcaffee és a Designer outlet. Ez lassan állandó helyünk lesz. S nem azért, mert valami divatőrültek lennénk, hanem ez a kávéspecialitás tett bennünket függővé. Ezt ki nem hagynánk, ha itt vagyunk. Egyszerűen csodás.Ma egy szülinapi csajos, vásárlós, beszélgetős, sétálós napot terveztünk.
Bár az élet keresztbe tett és kissé később kezdtük a programunkat. De nem csüggesztett bennünket. Nyugodtan kávéztunk és terveztünk. Hova és mit? A Wolfordot ki ne hagyjuk... Mindenféle csodák vannak ott. Egyszerűen nem értem, hogyan élhettünk ezek nélkül? Persze, nyilván a létezésükről sem tudtunk. Így aztán nem is zavart bennünket. Nagyon jó vásárt csináltunk, negyedáron kaptunk meg mindent és még Évi kedvenc parfümje is befigyelt, majdnem féláron.Kihagyhatatlan így szülinap kapcsán. Mikor végeztünk újra beültünk a kávézóba és egy epres Eiskaltercremcaffee mellett örültünk.
 Az sms közben jött, hogy aláírta Évi főbérlője a szerződést. Minden összeklappol. Szombaton ő is költözik végre a saját kis kuckójába. Duplaöröm. Hú, akkor még az Ikeába is el kell menni. Na futás, iziben!
Kiderült: trendi lettem, minden fáradt rózsaszínben volt. Ahogy én is. Most én is ebben nyomom. Akkor trendi lennék? Hoppácska! Célirányosan néztünk a fürdőbe egy -két dolgot. Meg a kihagyhatatlan ajánlatokat a végén. Jól megpakolva jöttünk ki. Aztán ugrás a kilencesre, épp elkezdett esni is. Aztán egyre jobban. Mondjuk,a trolin nem áztunk. De a szokásos esti zuhé jött, kellemes dézsából öntött változatban. Pont alábhagyott, amikor leszálltam. Mindketten hazamentünk, hogy majd este talizunk még a torta mellett. De sajna, ez már nem jött össze. Ebédre  könnyű stríriai metéltet csináltam, aztán a  grillezett nyakas és a tejszínes spárga volt a menü. Természetesen diópálinkával és jóféle kecskeméti barackpálinkával megköszöntve az ünnepelteket.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése