2018. május 8., kedd

Költözés 6.0

Tehát, csak hogy pontosítsam, hatodik költözésemet éltem meg Salzburgban. Valószínűleg most egy kicsit tovább maradok. Már az előző kéglimet is szerettem nagyon. Salzach partján lakni csodás. Bár nem laktam még ilyen pici helyen, megszabadultam minden fölösleges dologtól, ámbár ebben nagy segítségem nagylányom tanítása. Kétségkívül minden megy a lecsóba. Csak nyomos indok és nincs apelláta. Nagyon ügyik voltunk, gyorsan ment. Végül is mennyi cucc lehet 25 nm2-en? Mondjuk, egész jó sok. :) Persze végére minden klappolt. Így szokott.
Hűségesek maradtunk a Salzachhoz, nem mentünk messze, mégis igazi vidéki madárcsicsergős zöldövezetbe kerültünk. Aigen gyönyörű, két perc a folyó és mellette bicajozunk mindenhova, dolgozni, suliba, edzeni, intézni, vagy csak úgy megenni egy kebabot Umutnál. A folyó és a bicaj már összetartozik. Na és csodáljatok, végre megtanultam váltani a bicajon:) Repülök, mint a szél. Gondolunk egyet és tekerünk:) Hol ide, hol oda.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése