2018. január 16., kedd

Végre sütünk-főzünk a Salzach partján

Na, mire jó egy sütő? Barátnőmtől kaptam egy remek mobilsütőt, elektromost. Klasszul szuperál, nagyon szépen süt és egyenletesen. Így aztán végre sütök! Tegnap egy jó kis habos almáspitét valósítottam meg, meg egy kis rántott karfiolt. Nagyon jó lett igazán. Előtte az amerikai citromospitével próbáltam ki, de az még egy kicsit fejleszthető, nem volt tökéletes, mert még nincs mindenféle eszközöm a konyhában. Az új lakás tök szuper amúgy, a konyha az kívánnivalókat hagy maga után. Ahogy már megszokott Ausztriában, egy főzőlap a konyha és slussz. Nem is nagyon főznek. De most már a mobil sütővel megfogtam az isten lábát! Persze, azért a reggeli edzés már megvolt, csak, hogy megszülessen az Istennő is. BodyArttal nyomulok, ma nem futottam a Salzach partján. Este súlyzós edzés, és így tovább. Fejlesztés van ezerrel. Persze csak lőttem néhány képet a Salzach parton, nem lehetett kihagyni, a hegyek, a fények, lenyűgözőek! Persze a fenstergartenem is klassz, nyílik a jácintom, nő a narancsom, bimbózik az orchideám, és a paprikám meg terem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése