2017. szeptember 13., szerda

Ajtó a tengerre

Hát nem édes a drágám, Schatzi, ahogy itt mondják németül. (Kincsem a pontos fordítása. ) Tisztára kijön belőlem a bölcsész. Szóval, visszatérve a mondanivalóra, készített nekem egy ajtót a tengerre, hogy reggel, mikor reggelizem már jól kezdődjék a napom. Tündéri igazán. Így beülök egyszem 5 eurós fotelomba és bámulom a csodát. Ajtó a tengerre, micsoda csoda. Szeretem, azóta jobban esik minden. Pedig nem könnyű egyedül lenni itt. De erős vagyok. Mondjuk ez mostanában esett le nekem. Sok mindenre jó egy ilyen tapasztalat. Azt hittem, már minden megvolt, pedig nem. Igazán az alapállást adja meg nekem, pedig csak egy kép. Persze, imádom az azúrkék tengert, letöltöttem egy tengerzúgós, morajlós, madárvijjogós klipet. Azt hallgatom reggel. Csodás, holnap kigurítom a jógamatracomat elé és mintha a tengeren csinálnám a gyakorlatokat. ISteni lesz, pedig csak egy szerelemcsütörtök.
Mondjuk sokat olvasok, tornázom, zenét hallgatok, énekelek, sétálok, suliba járok, szóval semmi különös.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése