2017. augusztus 11., péntek

Kisesti séták, például a Mönschbergen

Végre felmásztam a mögöttem magasodó hegyre. Irány a tető, csodálatos látvány tárult elém. A hegyek ölelésében lágyan kígyózó Salzach mellett kastélyokkal, várakkal, templomokkal terpeszkedő város megérintett. A hegytetőn félúton mintha egy faluba csöppentem volna. Tehenek, borjak legelésztek a szemtelenül dús zöldben. Na ja, mindennap esik. A hegy. :) Beleütköznek a felhők, ez volt a Bakonyban is. Mindig az esős oldalon vagyok. De szeretem. Az esőt is. Már Leogangban is bevezettem a kisesti sétákat. 1-2 óra föl és le teljesen feltölt és szinte újjászületsz tőle. Bámulatosan jó kardióedzés, pláne, ha egy kis lépcsőfutással még fokozni tudod. Reggelente a legjobb a hegyen átvágni. Friss és harapni lehet a levegőt. Már túl vagy az edzésen és endorfinokkal töltekezve érkezel a munkahelyedre. Érdemes kipróbálni bárhol és akárhol. Érdemes elkezdni akármikor, de leginkább most! Jó kisesti és reggeli sétákat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése