2011. május 25., szerda

Májusi lényeg











Az mindig úgy kezdődik, hogy hol nem volt...
s ahol volt, az mint egy álom volt. Csodálatos keddi Balaton, lábkirakás, áztatás, csak szolidan, hiszen kétcentis a víz, s persze egy lemenő nap fényviszonyainak örvendezés, agymenés ötletelés, az együtt gondolkodás öröme: ez mind egy keddöröm:)
Persze a munka mindig öröm, de tudod, ez a laza dominánsból fakad, egyszerűen nem megy másként. S végre olvasni is tudtam, igaz nem ott, és nem azt, amit szerettem. Na de később: A Frei könyvét. :)HÚ ezt el kell vinned legközelebb. Biztos van külföldiül is már, egyszerűen letehetetlen. S persze mit ad isten, azt hittem Réger Zitával már nem találkozom,erre csak: http://mek.niif.hu/04000/04046/04046.pdf
Mindenki arról közelít, amerről tud. Így most KisJudit közelítésével érintettük, s rá kellett jönnöm, egy kukkra sem emlékezem, szégyelltem is rendesen. Egy jó kis összefoglalásra lett volna szüksége:)
No de sebaj, így a magányos jogging is megvolt a Balcsin, áthallással, ha emlékezel, mit nevettünk annak idején, talán a múlt évezredben. Most viszont csak egy kutyás csajjal találkoztam, és slussz. A hullámtörőn nyújtottam le, aztán újfent.
Na és az előzmények a gótikus hastáncóráról: egytől tartottam csak, a karddal való táncolástól. Aztán gyanús csomagot vettem észre az edzőnk mellett, kardformájú nagy lepelbe burkolt vastag csomagot. S félelmem beigazolódott: hastánchoz szükséges kardok voltak. Így bármennyire tartottam, nem volt más választásom: muszáj volt nekem is kardoznom, de aztán úgy belejöttem, mint a kiskutya az ugatásba, le se akartam tenni. Viszont úgy kihúztam magam, ahogy már rég nem, s végre helyreraktam a vállam, fejem, testem: ez már kellett. Viszont fél éjfélre értem haza, mivel kicsit messze van, de már kellett.http://csajokamotoron.hu/kulturalis-hirek/gothic-belly-dance-%E2%80%93-hastanc-maskent
Tudod,mi fogott meg: a performance jellege, na miért is szeretem a LAdikot? :)
Na csókok, és vigyázz magadra, mert belőled csak egy van. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése