2011. február 26., szombat

Gesztenyepüré torta gesztenyeszívekkel:)





Megünnepeltük végre Lacust is, szegénynek már megszervezték, csak nem ért haza a tortafújásra.:) De most!
Végre ez is megvolt. Isteni gesztenyepüré tortát készítettem, tekintve, hogy a gesztenyepüré áll a szívéhez igen közel.:) Mondjuk, csak egy gond volt, ahogy megdíszítettem, ráültettem a habokra a gesztenyeszíveket, és tányéron fogva ballagtunk át, amikor a cipőfűzömre szólva, lenéztem, és megbillent a tányér, zsupsz a cicáknak jutott egy csokis gesztenyeszív, természetesen jóízűen elfogyasztották. :) Rum, gesztenye és csoki igen jó párosítás.
Szóval, mire lenéztem, megbillent a kezem, és hát egy szívvel kevesebb lett. De a hetes szám varázserővel bír:), vagy nem. Így aztán már sokkal óvatosabban ballagtam át a méteres hóban, a szikrázó napsütésben. Vigyázva, szerencsére itt vidéken, igen rendes népek laknak, mivel a járdán biz' mindenütt le volt takarítva a hó, szép nyugisan mentünk-mendegéltünk. Gyorsan odaérve, meggyújtva a gyertyát énekeltünk egyet, jól elfújta Lacus, apád meg csak a tortát fényképezte le.:) Volna, mert akkor pittyent ki a gép, így aztán Adricis kapta el, s belefért Lacus feje is, a tortájával. Fincsi lett, igazán. Nem édes, nem geil, pont jó.)
Jól belakmároztunk, vagy bekalmároztunk:) az egyiket értelemszerűen kiválasztva olvasd kérlek. S utána már megint a játék. Ez a scrable isteni, csak a kis csemeténk csalt, hát még ilyet, és nyert. Tisztára mint, az életben.:) ma Magyarországon.
Mindenesetre jókat nevettünk, játszottunk, ne tudd meg milyen szavakat raktunk ki: kizárólag magyar, az értelmezőben lévő szavakat. S egyszerűen nem ismertek olyan szavakat, amiket én ismerek. Érted ezt?! Költői szóhasználat smafu, mert a nyamvadt szótárban nincs. Muszáj vennünk egy újabb értelmezőt, mivel 72-es, talán egy XXI. századit, mégiscsak eljárt felette az idő.
szóval így múlattuk el az időt, miközben nálunk tombolt a tél, laza 15 centis hó van, és olvad. De estefelé azért csak megfagy újra. S mivel szép csillagos ég volt, kitartóan ropogott a hűs levegőben. Csak azt nem tudom, ha elköltözünk, hogyan fogunk játszani ilyen jókat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése