2010. szeptember 12., vasárnap

Örömsátor és öko-kreatív










Ha szeptember, akkor a szokásos sportnap, idén épp a terror napján. S csak esett- esett, soha abba nem hagyva. Mármint az eső. Mondjuk egész nyáron esett, így msot nem sok változás történt, csak ennyi, hogy most már hideg van?!!
Hihetetlen, én mondom neked, a HAARP van a dolgoban, vagy valaki más, ez nem lehet a földanya műve.
Viszont mi már mint annyiszor, hihetetlen összeszedetten dolgoztunk, ha esett, ha nem. Festettünk hennát, meg örömködtünk az örömrajzon, na meg öko-kreatívkodtunk egy sort. Voltminden, mi szem-szájnak ingere. CSak a játék nem jött össsze, a sátron kívül nem nagyon tudtunk menni:) Mondjuk nem voltunk cukorból, de mégis:) Viszont egész szépen összejöttünk, mi csajok, mindenki segített, sőt debütáltam, mint hennafestő:)) Ezt emésszed...kicsit: na jó, csak az egyszerűbbeket. Az is igaz, ennyi hernyót, kukacot, csigát, delfint még nem festettem, szárnyas szívvel egyetemben:) Na meg a sormintát:)) Abban vérprofi vagyok:) Csak nem esett messze a fája az almától:)
A szokásos hulladékhasznosítással mentünk, nagyon ügyes dolgokat készítettek a kartársak, kartársnők. A gyöngyös kreatívval bajban voltunk, mert vizre kötött, s délutánra a páratartalom oly nagy volt, hogy kezdett a zacskójában megkötni. Így elcsomagoltuk és újabb ötleteket vettünk elő. Végül is mindenki örömére dolgozhatott. Én meg a sok Máriának és Nikolettnek, Adriennek, Melittának sütöttem egy olyan Anciféle somlói galuskát, mégiscsak ünnepnapi munka: igaz, amolyan örömzenélésféle....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése