2010. június 7., hétfő

Ötös ötös ötös ötös ötös ötös ötös ötös

Hát megvan ez is, a védésem ötös lett. Eljutottam a végére, úgyhogy már van egy fél diplomám. Apci ha élne, istenem, hogy örülne.Holnapra gyúrok a másikra.Annyira örültem, hogy repkedni lett volna kedvem. És még nincs vége, a holnapi védés lesz a nagy sztár. Csak egy a baj, nem tudom, mennyire kiváncsiak a szakdogákra, mert a kommunikáció szakon mindenkit végighallgattak. Bemutathatatta a ppt-jét és elmagayarázhatta az elgondolását,mondjuk adrikám,még életemben nem hadartam ennyire:) Valószínűleg volt kitől tanulnod, úgy ledaráltam, hogy bár lecsekkoltam, hogy beleférjek a 12 percbe, de szerintem tíz alatt voltam.
Már annyira jól vagyok, és ma álmos sem voltam. És várunk haza, de csak kalandozz tovább, drágám! a megérdemelt szórakozás és pihenésed jön most.:))
Pusz:Anci

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése